Thursday, February 20, 2014

Paintings by Rachael Heusner

Rachael Heusner is one of my friends, she is one or the finest artists coming out of Belize. And she is so kind to included me on her email list when she is sending out emails of new paintings for sale, even though it is rarely possible for me to buy anything. She know that I am very fond of her art.

So I got the idea to make a little collage of some of her latest paintings for sale. Maybe some of those seeing my blog would like her art too. She sells her paintings from anywhere from 200 to 800 US. If you like any of them feel free to contact her at: rachaelsuperville@hotmail.com  She ships to anywhere in the world.

You can see more of her art at Fine Art American There is also some examples of her coffee paintings. She is the only one I know that makes paintings only by using coffee.


Jeg er så heldig at kende Rachael Heusner, en af de fineste kunsterne Belize har frembragt. Og hun er så venlig at sende mig sine salgs emails med hendes nyeste værker, selvom jeg sjældent kan købe noget. Men hun ved hvor meget jeg holder af hendes kunst.

Så jeg fik den ide at lave en lille collage med de sidste malerier hun har sat til salg. Måske der er nogen der kommer forbi min blog som også kan lide hendes kunst. Prismæssigt ligger de fra to til fem tusinde stykket og hun sender dem til hvor som helst i verden.Hvis du skulle være interesseret så er du velkommen til at kontakte hende på hendes email: rachaelsuperville@hotmail.com

Du kan se mere af hendes kunst på Fine Art American Der er også nogle eksempler på hendes kaffemalerier. Hun er den eneste jeg kender der maler udelukkende med kaffe.

No comments:

Post a Comment